Sveikatos draudimas darbuotojams

If P&C Insurance AS draudimo bendrovė veikia per If P&C Insurance AS Latvijas filiale

Registruoti įvykį

Kodėl verta rinktis „If“

Nuolaidos apdraustiesiems

Apdraustieji „If“ sveikatos draudimu gauna iki 15 % nuolaidą kitoms draudimo rūšims 

Detaliau

Pasirūpinkite žmonėmis, kuriančiais jūsų verslą

Sveikatos draudimas jūsų įmonei yra lyg investicija, kuri padės sutrumpinti nedarbingumo atostogų laiką. Jei kažkas iš darbuotojų suserga, atsiranda papildomų išlaidų, o taip pat galite netekti pajamų. Su mūsų Sveikatos draudimu, tinkamai pasirūpinsite svarbiausiu resursu – darbuotojais.

Turėdami įmonės sveikatos draudimą, jūs ir jūsų darbuotojai pagalbą gausite greitai, nesvarbu, ar prireiktų operacijos, ar specialaus gydymo.

Viena nedarbingumo diena kainuoja daugiau, nei atrodo

Sergant darbuotojui ar įmonės vadovui atsiranda papildomų išlaidų. Pirmiausia, sergančiajam mokama nedarbingumo išmoka, nors darbus atlieka kažkas kitas. Taip pat ligos laikotarpiu mokami mokesčiai už darbo vietą, o metų eigoje reikės padengti ir atostoginius.

Be to, yra netiesioginių įmonės išlaidų, kurios didėja kai darbuotojas negali dirbti. Tai gali būti fiksuotos išlaidos, nustatytos didesniam darbuotojų skaičiui, bei nuostoliai dėl sumažėjusio įmonės našumo.

Darbuotojų sveikatos draudimas palengvina gyjimo procesą ir sutrumpina nedarbingumo laiką, nes leidžia greičiau pasinaudoti medicininėmis paslaugomis.

Kokias išlaidas kompensuoja sveikatos draudimas?

Sudarydami draudimo sutartį apsaugos sąlygas pasirenkate pagal savo poreikius.

Taisyklės ir dokumentai

​Draudimo taisyklės – tai sutarties sąlygos, pagal kurias mes įsipareigojame Jums atlyginti nuostolius atsitikus įvykiui. Taisyklėse išsamiai išdėstyti draudžiamieji ir nedraudžiamieji įvykiai, draudžiami objektai, žalos atlyginimo principai ir kitos svarbios sąlygos.​​​​​​​​

Ansktesnė taisyklių redakcija:

Naudinga žinoti darbdaviui

  • Komunikacija pradėjus galioti draudimui
    Darbuotojams (taip pat ir įdarbintiems jau prasidėjus draudimo laikotarpiui) išsiųsime SMS žinutę arba el. laišką su informacija apie draudimo laikotarpį bei skaitmeninius sprendimus.
  • Informacija darbuotojams, kaip naudotis draudimu
    Pateiksime jūsų darbuotojams medžiagą su visa reikalinga informacija apie draudimo sąlygas ir išlaidų kompensavimo eigą.
  • Darbuotojų apklausa
    Galime surengti darbuotojų nuomonės tyrimą ir išsiaiškinti, ar darbuotojai pasitenkinti turima draudimo apsauga, bei identifikuoti papildomus poreikius.
  • Paprasta atnaujinti darbuotojų sąrašą
    Operatyviai pakeisime apdraustųjų sąrašą gavę jūsų užpildytą prašymą. Jokios papildomos biurokratijos.
  • Privalomas sveikatos patikrinimas ir skiepai
    Padėsime pasirinkti geriausią partnerį ir apmokėsime kolektyvinį privalomąjį sveikatos patikrinimą ar skiepijimą.
  • Santrauka apie naudojimąsi draudimu
    Jei jūsų įmonėje yra daugiau nei 50 darbuotojų, galime pateikti draudimo naudojimo ataskaitą su santrauka, kaip draudimas padėjo jūsų darbuotojams.

Naudinga žinoti apdraustajam

Kaip pradėti naudotis programėle „If Mobile Baltics“?

  • Atsisiųskite „If Mobile Baltics“ į savo telefoną iš App Store arba Google Play.
  • Pirmą kartą jungdamiesi autorizuokitės naudodamiesi interneto banku arba „Smart-ID“.
  • Susikurkite unikalų „If Mobile Baltics“ užraktą.
  • Susipažinkite su „If“ Sveikatos draudimo sąlygomis.

Daugiau informacijos apie programėlę: www.if.lt/if-mobile

Kaip pranešti apie patirtas sveikatos išlaidas?

Norėdami gauti kompensaciją už apmokėtas paslaugas:

  1. Prisijunkite prie savitarnos Mano If arba programėlės „If Mobile Baltics
  2. Užpildykite prašymą dėl žalos atlyginimo.
  3. Prie prašymo pridėkite skenuotus arba nufotografuotus sveikatos išlaidų apmokėjimą patvirtinančius finansinius dokumentus:
  • čekis, grynųjų pinigų priėmimo kvitas, banko mokėjimo nurodymas, kuriuose yra ši informacija:
    - paslaugų teikėjo įstaigos banko rekvizitai (pavadinimas, registracijos Nr., adresas);
    - apdraustojo asmens duomenys (vardas, pavardė);
    - mokėjimo data.
  • PVM sąskaita faktūra, kurioje yra ši informacija:
    - paslaugų teikėjo įstaigos rekvizitai;
    - paslaugos gavėjo duomenys (vardas, pavardė);
    - suteiktos paslaugos pavadinimas, kiekis, kaina ir suteikimo data.

Jei mokėjimą patvirtinančiuose dokumentuose minėtos informacijos nėra, reikalingas kitas paslaugų teikėjo įstaigos išduotas dokumentas, kuriame yra trūkstama informacija.

4. Taip pat pridėkite skenuotą arba nufotografuotą medicininį dokumentą, patvirtinantį suteiktų paslaugų poreikį:

  • apžiūroms ir tyrimams papildomai gali būti reikalingas gydytojo siuntimas, išrašas iš medicininės kortelės;
  • ambulatorinės reabilitacijos medicinos paslaugoms – ne ankstesnis kaip prieš 6 mėnesius gydytojo išrašytas siuntimas;
  • sveikatos išlaidoms, kurioms taikoma draudimo apsaugos sąlyga „Medicininės prekės ir paslaugos“ – gydytojo išrašytas receptas, jei draudimo liudijime nenurodyta kitaip;
  • sveikatos išlaidoms pagal draudimo apsaugos sąlygą „Optikos priemonės ir paslaugos“ – gydytojo išrašytas receptas.

Kaip suderinti su „If“ planinį stacionarinį gydymą?

Jei reikalingas stacionarus gydymas ir jūs naudojatės mūsų partnerio paslaugomis, jums nereikia imtis jokių papildomų veiksmų. Aptarnavimą su partneriais derinsime tiesiogiai.

Jei naudojatės ne partnerio paslaugomis arba norite pasitikslinti, kas bus padengta iš planuojamų stacionarinio gydymo paslaugų:

  • paprašykite išrašo, kuriame būtų nurodyta planuojamos operacijos data, diagnozė, planuojamos paslaugos (paslaugos kodas, pavadinimas ir kaina);
  • nuskenuokite arba nufotografuokite šiuos dokumentus ir atsiųskite mums el. pašto adresu sveikata.zalos@if.lt;
  • atsakysime jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu per 3 darbo dienas.

Draudimo apsauga jūsų verslui

Skaitykite