Lapkričio 22 d. 2024 m.
Per pastaruosius du dešimtmečius draudimo sektorius Lietuvoje pasikeitė iš esmės: nuo fizinės veiklos modelio, pagrįsto gyvu bendravimu, popierine dokumentacija ir daug lėtesniu tempu iki modernios, duomenimis ir technologijomis grįstos rinkos, kurioje klientams siūlomi asmeniniai ir kompleksiški, nuotoliu valdomi draudimo sprendimai. Skaitmenizacija ir technologinės inovacijos buvo vienas esminių pokyčių, leidusių pakeisti įmonių verslo valdymo modelius, sutrumpinti verslo procesus ir optimizuoti paslaugų teikimą – šiandien klientams nebėra būtinybės vykti į draudimo bendrovių biurus, visus savo draudimo reikalus ir žalas susitvarkyti galima iš bet kurios jiems patogios vietos internetu. Greičiau ir patogiau, nei buvo galima įsivaizduoti prieš kelis dešimtmečius.