Kaip galima anksčiau (jei įmanoma – iš karto, kai atliksite po 1-2 punktuose nurodytus veiksmus*) praneškite mums apie žalą internetu, užpildydami šią pranešimo formą. Užregistravę Jūsų pranešimą mes susisieksime su Jumis ir prireikus pateiksime tolimesnes instrukcijas.
*Visais atvejais, jeigu turite abejonių dėl gauto krovinio būklės ir/ar abejojate kaip tinkamai atlikti krovinio priėmimo ir galimos žalos fiksavimo veiksmus, patariame Jums susisiekti su mūsų specialistais telefonu +370 5 210 8800 ir pasikonsultuoti dėl esamai situacijai tinkamų veiksmų atlikimo.
Kai įvertinsite savo patirtų nuotolių dydį, pateikite mums raštišką laisvos formos prašymą išmokėti draudimo išmoką. Prašymas turi būti pateiktas per protingą laiką, tačiau būtinai dar prieš pasibaigiant terminams, per kuriuos Jūs, pagal atitinkamą pervežimą reglamentuojančius teisės aktus, turite teisę pareikšti reikalavimus vežėjui ar kitam atsakingam trečiajam asmeniui (iki senaties termino pasibaigimo).
Prie prašymo dėl draudimo išmokos mokėjimo pridėkite mums šiuos dokumentus:
- Krovinio gabenimo važtaraščius (pvz., konosamentą, CMR važtaraštį ir kt.);
- Krovinio komercinį invoisą;
- Krovinio pakuotės lapą ar kitą analogišką dokumentą, fiksuojantį krovinio svorį;
- Krovinio priėmimo aktą (jeigu buvo surašomas) ir nuotraukas;
- Informaciją, patvirtinančią įvykio aplinkybes ir priežastis (jei tokią informaciją turite, pvz., susirašinėjimas su vežėju ar su kitais suinteresuotais asmenimis);
- Pretenziją vežėjui;
- Dokumentus, pagrindžiančius Jūsų patirtų nuostolių dydį.
Jei tinkamam įvykio aplinkybių bei pasekmių įvertinimui prireiktų kitų šiame sąraše nenurodytų dokumentų ar informacijos, mes apie tai Jums pranešime papildomai.
Sprendimo dėl draudimo išmokos priėmimas:
Įvertinę Jūsų pateiktus dokumentus bei informaciją ir Jūsų sudarytos draudimo sutarties sąlygas, mes priimsime sprendimą ar Jūsų praneštas įvykis gali būti pripažintas draudžiamuoju ir, jei taip, tai kokio dydžio draudimo išmoką Jums išmokėsime. Apie priimtą sprendimą Jus informuosime.