Privalomojo draudimo žalos atlyginimas

Ačiū, kad užregistravote draudimo įvykį.  

Jūsų tolimesni žingsniai priklauso nuo to, kokį žalos atlyginimą pasirinkote: remontą ar piniginę išmoką. Jei persigalvosite, eigoje galėsite pakeisti žalos atlyginimo būdą. 

Publikuota

Jeigu renkatės remontą

  1. 1

    Pasirinkite remonto įmonę

    Jei nepasirinkote žalos registravimo metu, pasirinkite dabar ir susitarkite dėl automobilio apžiūros laiko.

  2. 2

    Perduokite automobilį remontui

    Remonto įmonė suderins sąmatą su mumis tiesiogiai ir susisieks su Jumis dėl remonto pradžios. Įprastai sąmatą patvirtiname per 2 d. d.

  3. 3

    Atsiimkite suremontuotą automobilį

    Remonto įmonė praneš, kai remontas bus baigtas. Atsiimdami automobilį gausite sąskaitą faktūrą ir matysite, jei yra papildomų priemokų, kurias reiktų sumokėti remonto įmonei.

Jeigu renkatės išmoką

  1. 1

    Įsitikinkite, ar atsiuntėte visas reikalingas nuotraukas

    Jei norite papildyti, siųskite nuotraukas žalų specialistui.

  2. 2

    Patvirtinkite sąmatą

    Remonto sąmatą gausite per 7-10 d. d.

  3. 3

    Gaukite išmoką

    Gavę Jūsų patvirtinimą ir transporto priemonės savininko banko sąskaitos numerį, išmokėsime per 2-3 d. d.

Ką daryti, jei automobilis nebevažiuojantis?

Jei po įvykio automobiliu važiuoti nesaugu, susisiekite su žalų reguliavimo specialistu ir informuokite apie automobilio buvimo vietą. Suderinsime su Jumis apžiūros laiką ir atvyksime apžiūrėti Jūsų automobilio. 

Norite, kad išmoką pervestume į kitą sąskaitą?

Jeigu Jūs nesate automobilio savininkas ir norite pateikti savininko sąskaitą, užpildykite prašymą papildyti asmens duomenis.  

Jeigu norite gauti išmoką į kito asmens sąskaitą, prašome užpildyti  prašymą mokėti kitam asmeniui.

Jei esate eismo įvykio kaltininkas

Įsitinkinkite, kad pateikėte visus reikalingus dokumentus:

  1. Eismo įvykio deklaraciją (jei sudaryta);
  2. Policijos pažymą (jei buvo kviesta);
  3. Transporto priemonės registracijos liudijimą; 
  4. Vairuotojo pažymėjimą;
  5. Eismo įvykio vietos nuotraukas (jei tokias turite);
  6. Informacija apie liudytojus (jei buvo);
  7. Informacija apie aplinkinius objektus (pvz. benzino kolonėle ir pan., galbūt teritorija filmuojama). 

Jei registravimo metu neprisegėte, šių dokumentų kopijas atsiųskite zalos@if.lt.

Ką daryti, jei nukentėjo turtas

Jei eismo įvykio metu nukentėjo Jūsų kilnojamasis turtas (pvz., dviratis, akiniai ir pan.) ar nekilnojamasis turtas (tvora, pastatas, kuro kolonėlė, šviesoforas ir pan.), praneškite apie tai mums. Užregistravę įvykį gavote patvirtinantį laišką su žalos specialisto kontaktais – jam nusiųskite trūkstamus dokumentus: 

  • Eismo įvykio deklaraciją (jei sudaryta).
  • Policijos pažymą (jei buvo kviesta).
  • Turto įsigijimo dokumentą. Jei įsigijimo dokumento neturite, nurodykite kada ir kus jis buvo įsigytas bei kiek mokėjote. 
  • Nuotraukas, kuriose aiškiai matytųsi, kokia žala turtui buvo padaryta (įbrėžimas, įlinkimas, dūžis ir pan.).
  • Jei kreipėtės į remonto įmonę, pateikite sąmatą arba komercinį pasiūlymą, kiek kainuotų sugadintą turtą atstatyti į pradinę padėtį atskirai įvardijant, kiek sudaro darbai ir kiek medžiagos. Dažnu atveju sugadinto nekilnojamo turto remonto sąmatą gali paskaičiuoti ir draudimo bendrovės ekspertai. 

> Detali informacija apie išmokas, kai padaryta žala turtui

Ką daryti, jei nukentėjo asmuo

Jei eismo įvykio metu nukentėjo asmuo, kompensuojame šias išlaidas: 

  • sveikatos grąžinimo išlaidos,
  • netektos pajamos,
  • neturtinė žala.

Jeigu asmuo žuvo, kompensuojame laidojimo ir kapavietės tvarkymo išlaidas bei neturtinę žalą. 

> Detali informacija apie išmokas, kai eismo įvykio metu buvo sužalotų arba žuvusių asmenų

Daugiau detalių apie žalos atlyginimą rasite draudimo taisyklėse.

Publikuota