Automobiliui taikoma gamintojo garantija arba remontas kliento pasirinkimu

Draudimo sąlyga - remontas kliento pasirinktame autoservise

Jei Jūsų draudimo liudijime nurodyta, kad automobilis remontuojamas Jūsų pasirinktame autoservise (draudimo liudijime yra nurodyta, kad remontas organizuojamas kliento pasirinkimu), remonto išlaidos apskaičiuojamos pagal Jūsų serviso pateiktus ir su mumis suderintus šių išlaidų apmokėjimo dokumentus, neviršijant apdrausto automobilio gamintojo atstovo Lietuvoje sudarytos tokių remonto darbų sąmatos.

Ką reikia padaryti, kad automobilis būtų suremontuotas?

Dėl automobilio remonto ir apžiūros galite kreiptis į savo servisą. Prieš atlikdamas remonto darbus Jūsų servisas turėtų atlikti automobilio apžiūrą ir atsiųsti mums automobilio apžiūros dokumentus ir apgadinimų nuotraukas, bei suderinti remonto darbų sąmatą.

Vykdami į servisą turėkite su savimi šią informaciją:

  • Įvykio registracijos Nr. Jį Jums išsiuntėme SMS žinute ir jis prasideda raidėmis IFTP
  • Įvykio metu automobilį vairavusio asmens vairuotojo pažymėjimą
  • Automobilio registracijos liudijimą,
  • Eismo įvykio deklaraciją arba policijos duomenis (jei įvykis registruotas policijoje)
  • Kitus reikšmingus su įvykiu susijusius dokumentus (pvz. nuotraukas iš įvykio vietos, jeigu turite).

Ką reikia padaryti, jeigu automobilio remontuoti neplanuoju

Jei automobilio remontuoti neplanuojate ir norite gauti piniginę išmoką kreipkitės dėl automobilio apžiūros į mūsų partnerio autoservisą. Jų sąrašą rasite adresu partneriai.if.lt.

Gavę apžiūros informaciją per 7 dienas atliksime skaičiavimus ir informuosime Jus apie draudimo išmoką.

Kaip išsikviesti techninę pagalbą?

Jei automobiliu nesaugu važiuoti, Jūs galite pasinaudoti techninės pagalbos paslauga. Norėdami pasinaudoti šia paslauga galite kreiptis telefonu 1620. Jei esate apsidraudęs „Pagalbos kelyje draudimu" techninė pagalba Jums bus suteikta nemokamai.

Ar bus taikoma išskaita?

Išskaitą taikome kiekvienam draudžiamajam įvykiui, nesvarbu, ar juos užregistravote atskirai, ar kaip vieną įvykį. Jeigu automobilio apgadinimai nesusiję ir skirtingo pobūdžio, laikome, kad automobilis buvo sugadintas per skirtingus įvykius, ir draudimo liudijime nurodytą išskaitą taikome kiekvienam įvykiui. Kiekvienu individualiu atveju apie sugadinimų tarpusavio sąsajas sprendžia mūsų bendrovės ekspertas.

Pavyzdys. Aikštelėje kliudėte kitą automobilį ir apgadinote savo automobilio priekinį kairįjį sparną. Toliau bandydami išmanevruoti važiavote atgal ir atsirėmėte į stulpelį bei apgadinote galinį bamperį. Šiuo atveju laikome, kad įvyko 2 įvykiai, ir kiekvienam iš jų taikysime išskaitą

Kada netaikoma išskaita?

Išskaitos netaikysime jei draudžiamasis įvykis įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės, yra nustatyti kaltininkai, jų kaltė įrodyta ir mes įgyjame teisę regreso tvarka išieškoti išmokėtą draudimo išmoką iš kaltininko.

Jei Jums reikalinga papildoma konsultacija?

Susisiekite su Jūsų asmeniniu žalų reguliavimo specialistu. Jo kontaktus užregistravus žalą Jums išsiuntėme SMS žinute.