Apgadintas Jūsų automobilio stiklas

Ką reikia padaryti, kad automobilis būtų suremontuotas?

Dėl stiklo remonto ar keitimo prašome kreiptis į mūsų stiklų partnerio autoservisą adresu partneriai.if.lt (pasirinkti stiklų remontas ir keitimas).

Dėl žibinto keitimo prašome kreiptis į mūsų partnerio autoservisą adresu partneriai.if.lt (pasirinkti kėbulų remontas ir keitimas).

Jūsų patogumui prieš vykstant prašome paskambinti partneriams ir sutarti atvykimo laiką.

Vykdami pas remonto partnerius turėkite su savimi šią informaciją:

  • Įvykio registracijos Nr. kurį Jums išsiuntėme SMS žinute (jis prasideda raidėmis IFTP),
  • Automobilio registracijos liudijimą.

Ar bus taikoma išskaita?

Lengviesiems automobiliams išskaita netaikoma jei:

  • įvykio metu apgadinamas tik stiklas ir remonto darbai atliekami If nurodytoje specializuotoje stiklų remonto įmonėje arba automobiliui galioja gamintojo suteikta garantija ir stiklas keičiamas autorizuotame gamintojo servise.
  • įvykio metu apgadinamas tik žibintas ir remonto darbai atliekami If nurodytoje specializuotoje remonto įmonėje,automobiliui galioja gamintojo suteikta garantija ir žibintas keičiamas autorizuotame gamintojo servise.

Išskaita bus taikoma, jei:

  • yra pažeistas ne tik stiklas arba žibintas, bet ir kitos automobilio dalys;
  • remontas atliekamas ne If nurodytoje specializuotoje remonto įmonėje.
  • Kito tipo transportui (ne lengviesiems automobiliams) išskaita netaikoma vieną kartą per poliso galiojimo laikotarpį kai stiklas keičiamas If nurodytoje specializuotoje remonto įmonėje. Kartais draudimo sutartis gali nustatyti kitokias išskaitos taikymo sąlygas. Šią informaciją, taip pat gali Jums suteikti Jūsų žalų specialistas. Jūsų bylą reguliuojančio specialisto duomenis gausite SMS žinute. Jei žinutės negautumėte per vieną darbo dieną skambinkite telefonu 1620.

Kaip išsikviesti techninę pagalbą?

Jei automobiliu nesaugu važiuoti, Jūs galite pasinaudoti techninės pagalbos paslauga. Norėdami pasinaudoti šia paslauga galite kreiptis telefonu 1620. Jei esate apsidraudęs „Pagalbos kelyje draudimu" techninė pagalba Jums bus suteikta nemokamai.

Jei Jums reikalinga papildoma konsultacija?

Suprantame, kad pateiktas informacijos kiekis yra didelis, tad jei turėtumėte papildomų
klausimų, mielai į juos atsakys Jūsų asmeninis žalos reguliavimo specialistas. Jo kontaktus užregistravus žalą Jums išsiuntėme SMS žinute Jūsų nurodytais kontaktais. Jei šios informacijos negavote informuokite mus el.paštu zalos@if.lt

Dažniausiai užduodami klausimai

Šoninių stiklų keitimas

Įprastai šoninių durelių stiklų keitimas užtrunka ilgiau, nei priekinio stiklo keitimas. Taip nutinka nes ne visuomet šoninių stiklų yra pardavime ir juos reikia užsakyti.

Jei Jums buvo išdaužtas šoninių durelių stiklas, mes rekomenduojame iš karto kreiptis į mūsų partnerius kurie Jums, be eilės, įstatys laikiną stiklą.

Partnerių kontaktus, kurie gali įstatyti laikiną stiklą galite rasti čia. Šalia partnerių, kurie gali įstatyti laikiną stiklą yra * ženklas.

Vykdami pas remonto partnerius turėkite su savimi šią informaciją:

  • Įvykio registracijos Nr. kurį Jums išsiuntėme SMS žinute (jis prasideda raidėmis IFTP),
  • Automobilio registracijos liudijimą.

Jei Jums reikalinga papildoma konsultacija?

Susisiekite su Jūsų asmeniniu žalų reguliavimo specialistu. Jo kontaktus užregistravus žalą Jums išsiuntėme SMS žinute.