Nukentėjo sunkusis transportas

Užregistravę jūsų pranešimą apie įvykį, SMS žinute atsiųsime asmeninio žalų specialisto kontaktus. Jei nepateikėte registruodami, atsiųskite specialistui el. paštu visas su įvykiu susijusius dokumentus.

Jei nepateikėte registruodami, atsiųskite savo specialistui el. paštu šių dokumentų kopijas:

  • Įvykio metu automobilį vairavusio asmens vairuotojo pažymėjimą,
  • Automobilio registracijos liudijimą,
  • Deklaraciją, policijos pažymą (jei įvykis registruotas policijoje), ar policijos duomenis (jeigu pažymos nesuteikė),
  • Vairuotojo paaiškinimą (išsamų),
  • Vaizdo registratoriaus įrašą (jeigu turite),
  • Jeigu buvo vykdomi gelbėjimo darbai - sąskaitą faktūrą,
  • Kitus reikšmingus su įvykiu susijusius dokumentus (pvz., nuotraukas iš įvykio vietos, jeigu turite).

Automobilis nevažiuojantis

Jei transporto priemonė yra stipriai apgadinta, prieš atliekant remonto darbus, automobilį būtina apžiūrėti ir įvertinti ar šios transporto priemonės remontas yra tikslingas. Elektroniniu paštu kaip įmanoma greičiau atsiųskite atsakingam specialistui apgadintos transporto priemonės nuotraukas. Gavus nuotraukas žalų specialistas susisieks su Jumis ir aptars žalos atlyginimo galimybes.

Mūsų kvalifikuoti ir atestuoti turto vertintojai/žalų ekspertai, siekdami nustatyti Jūsų patirtos žalos dydį vadovaujasi teisės aktais ir draudimo sutarties sąlygomis. Jei transporto priemonei padaryta žala (remonto kaštai) yra didesni nei transporto priemonės vertė prieš pat įvykį ir automobilio likutinės vertės po įvykio skirtumas, transporto priemonės remontas tampa ekonomiškai netikslingu ir nėra atliekamas. Transporto priemonė neremontuojama ir tais atvejais, kai net ir po remonto ji neatitiktų saugumo reikalavimų.

Pripažinus, jog transporto priemonės remontas yra netikslingas, transporto priemonė laikoma sunaikinta. Atlyginamos žalos dydis nustatomas iš transporto priemonės rinkos vertės prieš pat įvykį atėmus automobilio likutinę vertę po įvykio.

Remontą atliksime patys

Jeigu remontą planuojate atlikti savo remonto dirbtuvėse, asmeniniam specialistui el. paštu pateikite:

  • Remonto darbų sąmatą
  • Transporto priemonės sugadinimo nuotraukas

Susipažinkite su transporto priemonės fotografavimo instrukcijomis

Jeigu neturite galimybės sudaryti ir pateikti remonto darbų sąmatos, draudimo bendrovės ekspertai, gavę apgadinimų nuotraukas bei defektų sąrašą , per 7 darbo dienas atliks skaičiavimus ir informuos Jus apie galimą draudimo išmoką.

Remontas servise

Jeigu remontą planuojate atlikti servise pateikite serviso sudarytą remonto darbų sąmatą bei išsamias apgadinimų nuotraukas.

Įprastai visas nuotraukas ir sąmatą pateikia Jūsų pasirinkta remonto įmonė. Jei remonto įmonė nesutiktų pateikti remonto sąmatos ir išsamių apgadinimų nuotraukų prašome mus apie tai informuoti prieš atliekant remonto darbus.

Labai svarbu remonto darbų sąmatą suderinti prieš pradedant remonto darbus ir neatlikti transporto priemonės remonto darbų, kol mūsų atstovas nepatvirtino sąmatos ir nedavė sutikimo remonto darbams. Nesuderinus sąmatos ar nepateikus nuotraukų negalėsime nustatyti Jūsų automobiliui padarytos žalos

Kada išmokame draudimo išmoką?

Kai turime visą reikalingą informaciją dėl draudžiamojo įvykio, draudimo išmoką pervedame į automobilio savininko sąskaitą. Atkreipiame dėmesį, jei automobilis yra lizinguojamas, siunčiame užklausą lizingo bendrovei dėl išmokos gavėjo ir gavę iš jų atsakymą išmoką mokame lizingo atsakyme nurodytam gavėjui.

Įprastai draudimo išmoką mokame išskaičiavę pridėtinės vertės mokestį (PVM). Jei Jūsų įmonė neturi galimybės susigražinti pridėtinės vertės mokesčio prašome mus apie tai informuoti.

Ar bus taikoma išskaita (franšizė)?

Išskaitą taikome kiekvienam draudžiamajam įvykiui, nesvarbu, ar juos užregistravote atskirai, ar kaip vieną įvykį. Jeigu transporto priemonės apgadinimai nesusiję ir skirtingo pobūdžio, laikome, kad transporto priemonė buvo sugadinta skirtingų įvykių metu, ir draudimo liudijime nurodytą išskaitą taikome kiekvienam įvykiui. Kiekvienu individualiu atveju apie sugadinimų tarpusavio sąsajas sprendžia mūsų bendrovės ekspertas.

Kada netaikoma išskaita?

Išskaitos netaikysime jei draudžiamasis įvykis įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės, yra nustatyti kaltininkai, jų kaltė įrodyta ir mes įgyjame teisę regreso tvarka išieškoti išmokėtą draudimo išmoką iš kaltininko.

Ką daryti kai patekote į eismo įvykį užsienyje ir transporto priemonė yra nevažiuojanti?

Labai svarbu po įvykio laikytis šių instrukcijų. Esant galimybei specialistui persiųskite šią informaciją:

  • Eismo įvykio deklaraciją arba policijos duomenis
  • Kaltininko transporto priemones duomenis bei draudimo informaciją
  • Eismo įvykio vietos nuotraukas

Gavus informaciją apie įvykio aplinkybes su Jumis susisieks atsakingas specialistas bei aptars tolimesnę žalos reguliavimo eigą.

Ką daryti jei automobilis nevažiuoja

Jei po įvykio automobiliu važiuoti nesaugu padarykite pirmines transporto priemonės nuotraukas ir pateikite jas atsakingam žalų specialistui. Gavę nuotraukas priimsime sprendimą dėl galimybės atlikti remontą užsienyje arba transportavimą į Lietuvą.

Eismo įvykyje nukentėjau, kada bus netaikoma išskaita?

Įvykus eismo įvykiui, kurio metu Jūsų transporto priemonė yra nukentėjusi, labai svarbu draudimo bendrovei pateikti išsamią informaciją apie eismo įvykio aplinkybes.

Atsiųskite savo specialistui el. paštu šią informaciją:

  • Deklaraciją, policijos pažymą (jei įvykis registruotas policijoje), ar policijos duomenis (jeigu pažymos nesuteikė)
  • Eismo įvykio kaltininko transporto priemonės nuotraukas (jei turite)
  • Kaltininko draudimo bendrovės pavadinimą arba polisą ( jei turite)
  • Vaizdo registratoriaus įrašą (jeigu turite)

Ši informacija padeda kuo anksčiau pradėti bendravimą su kaltininko draudimo bendrove bei gauti atsakomybės patvirtinimą arba pažymą iš policijos.

Draudimo išmoką netaikydami franšizės mokame:

  • Gavę policijos pažymą su nurodytu nustatytu kaltininku
  • Gavę kaltininko draudimo bendrovės atsakomybės patvirtinimą

Tuo atveju jei išmokėjome Jums draudimo išmoką išskaitę išskaitą, gavę reikiamus atsakomybę patvirtinančius dokumentus išskaitą Jums grąžinsime.

Kviesta policija, bet kitų eismo įvykio dalyvių nebuvo

Įvykiai, kuriuose nenukentėjo kitas turtas, o yra apgadinama tik Jums priklausanti transporto priemonė (pvz.: nuvažiavimas nuo kelio, susidūrimas su gyvūnu) ir įvykis yra registruotas policijoje, draudimo išmoka yra mokama gavus policijos pažymą ir įsitikinus, kad įvykis draudžiamasis (įvertinamas vairuotojo blaivumas, įvykio aplinkybės ir kita).

Kaip atlyginamos gelbėjimo darbų išlaidos?

Įvykus draudžiamajam įvykiui draudimo bendrovė atlygina būtinas ir protingas dokumentais pagrįstas gelbėjimo išlaidas. Esant galimybei rekomenduojame gelbėjimo išlaidas derinti su už bylą atsakingu specialistu. Jeigu jau gelbėjimo darbai atlikti prašome pateikti šiuos dokumentus:

  • gelbėjimo darbų sąskaitą faktūrą bei jos detalizavimą
  • transporto priemonės nuotraukas kai buvo atliekami gelbėjimo darbai (jei turite).

Kai pagal KASKO žalą nukenčia sunkusis transportas ir yra būtina jį gelbėti (pvz. traukti nuvirtusį) yra apskaičiuojamos gelbėjimo išlaidos tenkančios kiekvienam objektui (vilkikui, priekabai ar kroviniui).

Apgadintas Jūsų transporto priemonės stiklas arba žibintas

Dėl stiklo remonto ar keitimo prašome kreiptis į mūsų stiklų partnerio autoservisą adresu partneriai.if.lt (pasirinkti stiklų remontas ir keitimas).

Dėl žibinto keitimo prašome kreiptis į mūsų partnerio autoservisą adresu partneriai.if.lt (pasirinkti kėbulų remontas ir keitimas).

Jūsų patogumui prieš vykstant prašome paskambinti partneriams ir sutarti atvykimo laiką.

Vykdami pas remonto partnerius turėkite su savimi šią informaciją:

  • Įvykio registracijos Nr. kurį Jums išsiuntėme SMS žinute (jis prasideda raidėmis IFTP),
  • Automobilio registracijos liudijimą.

Ar bus taikoma išskaita?

Sunkiajam transportui išskaita netaikoma:

  • vieną kartą per poliso galiojimo laikotarpį kai stiklas keičiamas If nurodytoje specializuotoje remonto įmonėje. Kartais draudimo sutartis gali nustatyti kitokias išskaitos taikymo sąlygas.
  • vieną kartą per poliso galiojimo laikotarpį kai žibintas įvykio metu apgadinimas žibintas stiklas keičiamas If nurodytoje specializuotoje remonto įmonėje. Kartais draudimo sutartis gali nustatyti kitokias išskaitos taikymo sąlygas.

Norėdami sužinoti informaciją apie Jūsų sutarties papildomas sąlygas susisiekite su žalų specialistu. Jūsų bylą reguliuojančio specialisto duomenis gausite SMS žinute. Jei žinutės negautumėte per vieną darbo dieną skambinkite telefonu 1620.