Telefono draudimo įvykis
Gavę jūsų įvykio registraciją, susisieksime su jumis per dvi darbo dienas.
Jei telefonas sušlapo, nelaukite kol mes susisieksime ir nedelsdami pristatykite jį remontui į artimiausią garantinį servisą.
Apie vagystę ar gaisrą iš karto praneškite atitinkamai institucijai bendruoju pagalbos telefonu.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kai telefonas remontuojamas |
---|
Pristačius telefoną remonto partneriui, jis per keletą dienų nustatys prietaiso sugadinimus ir mes Jus apie tai iškart informuosime. Deja, negalime kontroliuoti remonto trukmės, jei tiekėjai vėluoja pristatyti būtinas atsargines dalis arba susidaro eilė. |
Kai telefoną praradote arba jis sugedo nepataisomai |
Jei telefonas pavagiamas, prarandamas ar sunaikinamas, nuostoliais laikome sumą, lygią naujo tos pačios rūšies analogiškų arba artimų parametrų telefono įsigijimo išlaidoms įvykio dieną. |
Ką daryti atsitikus įvykiui? |
1. Atsitikus įvykiui, žalą registruokite internetu. Pagal galimybes, registruojant įvykį, pridėkite keletą nuotraukų su matomu IMEI ar identifikaciniu numeriu, bei pridėkite įsigijimo dokumentus. |