Telefono, kompiuterio ar kito išmaniojo įrenginio draudimo įvykis

Kažkas nutiko su Jūsų telefonu, išmaniuoju laikrodžiu, nešiojamuoju kompiuteriu, planšete ar ausinėmis? Registruokite įvykį ir pasiruoškite pateikti:

Poliso numerį Įrenginio duomenis ir pirkimo dokumentus Kontaktinę informaciją
Sudužusio telefono taisymas.

Kas nutiko Jūsų įrenginiui? Pasirinkite žalos tipą.

Jei nukentėjo Jūsų apdraustas įrenginys, žinokite – esame pasiruošę Jums padėti. Prieš registruodami įvykį, pasirinkite įvykio tipą: dėl sugadinto įrenginio, kurį reikia remontuoti, arba dėl pavogto, pamesto ar nepataisomo įrenginio.

Dažniausiai užduodami klausimai apie įrenginių draudimą

Kiek užtrunka įrenginio taisymas?

Vidaus gedimo ar išorinio apgadinimo atvejais Jūsų įrenginį tvarkys mūsų remonto partneris. Gavęs įrenginį, partneris atidžiai įvertins žalą ir per kelias darbo dienas susisieks su Jumis dėl tolimesnių veiksmų.

Atkreipkite dėmesį, kad negalime numatyti, kiek užtruks Jūsų įrenginio taisymas. Tačiau mūsų partneris stengsis jį pataisyti per kuo trumpesnį laiką, kad Jūs kuo greičiau galėtumėte ir vėl naudotis savo įrenginiu.

Kas yra IMEI kodas?

Kiekvienas įrenginys turi savo IMEI kodą, kurį sudaro 15 skaitmenų. Paprastai šį kodą galite rasti įrenginio įsigijimo dokumentuose.

Telefone IMEI kodą galite pasitikrinti skambinimo klaviatūroje surinkę kombinaciją *#06# arba įrenginio nustatymuose.

Jeigu Jūsų įrenginys neturi IMEI kodo, sudarydami draudimo sutartį naudokite serijos numerį. Jį rasite įrenginio įsigijimo dokumentuose.

Kas nutiks, jei pamesiu įrenginį arba jei įrenginys nebepataisomas?

Jei Jūsų įrenginį pavogs, jį pamesite arba įrenginio pataisyti nepavyks, pakeisime jį lygiaverčiu tokio paties amžiaus įrenginiu. Jei lygiaverčio įrenginio nėra, pakeisime panašios vertės įrenginiu.

Atkreipkite dėmesį, kad priklausomai nuo Jūsų įrenginio amžiaus, jo vertei gali būti taikomas atitinkamas nusidėvėjimas. Detalesnę informaciją rasite draudimo taisyklėse.

Susiję puslapiai