Telefono, kompiuterio ar kito išmaniojo įrenginio draudimo įvykis

Užregistravus įvykį, per dvi darbo dienas atsiųsime Jums SMS žinutę bei el. laišką su žalos eksperto kontaktais ir informuosime apie tolesnę eigą.

 

Jei įrenginys sušlapo, nelaukite kol mes susisieksime ir nedelsdami pristatykite jį remontui į artimiausią garantinį servisą.

 

Apie vagystę ar gaisrą iš karto praneškite atitinkamai institucijai bendruoju pagalbos telefonu.

Registruoti

Dažniausiai užduodami klausimai

Ingår inte

Pristačius telefoną remonto partneriui, jis per keletą dienų nustatys prietaiso sugadinimus ir mes Jus apie tai iškart informuosime.​ Deja, negalime kontroliuoti remonto trukmės, jei tiekėjai vėluoja pristatyti būtinas atsargines dalis arba susidaro eilė.

Kai telefonas gali būti pataisytas ir tai ekonomiškai tikslinga, jį remontuoti būtina. Kitaip negalėsime Jums kompensuoti nuostolių.

Jei telefonas pavagiamas, prarandamas ar sunaikinamas, nuostoliais laikome sumą, lygią naujo tos pačios rūšies analogiškų arba artimų parametrų telefono įsigijimo išlaidoms įvykio dieną.

Nuostolius apskaičiuojame vadovaudamiesi ekonomiškumo principu. T. y., jei keli tiekėjai (taip pat ir elektroninės parduotuvės) analogišką telefoną parduoda skirtinga kaina, nuostolius nustatysime pagal mažiausią kainą.

1. Atsitikus įvykiui, žalą registruokite internetu. Pagal galimybes, registruojant įvykį, pridėkite keletą nuotraukų su matomu IMEI ar identifikaciniu numeriu, bei pridėkite įsigijimo dokumentus.
2. Po žalos registracijos su jumis susieks ekspertas telefonu ar elektroniniu paštu, nurodys remonto įmones iš mūsų partnerių sąrašo į kurias reikėtų kreiptis dėl įrenginių remonto ir jei reikės paprašys pateikti papildomus dokumentus.
3. Mūsų darbuotojas užregistruos žalą ir informuos Jus dėl tolimesnių veiksmų.
4. Gavus žalos numerį ir sutarus su žalą administruojančiu darbuotoju, kreiptis į partnerius iš šio sąrašo.