Ginčai su draudiku
Mūsų tikslas – greitas ir teisingas nuostolių atlyginimas. Siekiame, kad kiekvienas mūsų klientas liktų patenkintas žalos reguliavimo procesu – stengiamės visada suteikti profesionalią pagalbą, pateikdami kuo platesnę informaciją apie žalos reguliavimo eigą, nuostolių įvertinimą ir išmokos dydį.
Visgi pasitaiko atvejų, kai kliento ir mūsų požiūriai nesutampa. Tokiais atvejais, visada rekomenduojame:
- Pirmiausia pasikalbėti su Jūsų žalos bylą tvarkančiu žalų ekspertu arba žalų departamento vadovu – galbūt yra aplinkybių, apie kurias mes neturėjome informacijos, arba įvyko žmogiška klaida.
- Taip pat savo atsiliepimą apie mūsų darbą galite palikti užpildydami šią formą.
- Jei vis dėlto liksite nepatenkinti žalos įvertinimu ir išmokos dydžiu – turite teisę kreiptis į Lietuvos banką, kuris išnagrinės Jūsų pretenziją ir pateiks savo nešališką nuomonę.