Ginčai su draudiku

Jei esate nepatenkintas žalos sureguliavimu

Mūsų tikslas – greitas ir teisingas nuostolių atlyginimas. Siekiame, kad kiekvienas mūsų klientas liktų patenkintas žalos reguliavimo procesu – stengiamės visada su​​teikti profesionalią pagalbą, pateikdami kuo platesnę informaciją apie žalos reguliavimo eigą, nuostolių įvertinimą i​​r išmokos dydį.​​​​​​

Visgi pasitaiko atvejų​, kai kliento ir mūsų požiūriai nesutampa. Tokiais atvejais, visada rekomenduojame pirmiausia pasikalbėti su Jūsų žalos bylą tvar​kančiu žalų ekspertu arba žalų departamento vadovu – galbūt yra aplinkybių, apie kurias mes neturėjome informacijos, arba įvyko žmogiška klaida. Taip pat savo atsiliepimą apie mūsų darbą galite palikti užpildydamas šią formą. Jei vis dėlto liksite nepatenkinti žalos įvertinimu ir išmokos dydžiu – turite teisę kreiptis į Lietuvos banką, kuris išnagrinės Jūsų pretenziją ir pateiks savo nešališką nuomonę.​

Audrius Smaliukas

Žalų departamento vadovas

TELEFONAS

(8~5) 210 89 00

MOBILUS TELEFONAS

8~650 301 81

Parašykite Audriui