Ginčai su draudiku

Mūsų tikslas – greitas ir teisingas nuostolių atlyginimas. Siekiame, kad kiekvienas mūsų klientas liktų patenkintas žalos reguliavimo procesu – stengiamės visada su​​teikti profesionalią pagalbą, pateikdami kuo platesnę informaciją apie žalos reguliavimo eigą, nuostolių įvertinimą i​​r išmokos dydį.​​​​​​

Visgi pasitaiko atvejų​, kai kliento ir mūsų požiūriai nesutampa. Tokiais atvejais, visada rekomenduojame:

  • Pirmiausia pasikalbėti su Jūsų žalos bylą tvar​kančiu žalų ekspertu arba žalų departamento vadovu – galbūt yra aplinkybių, apie kurias mes neturėjome informacijos, arba įvyko žmogiška klaida.
  • Taip pat savo atsiliepimą apie mūsų darbą galite palikti užpildydami šią formą.
  • Jei vis dėlto liksite nepatenkinti žalos įvertinimu ir išmokos dydžiu – turite teisę kreiptis į Lietuvos banką, kuris išnagrinės Jūsų pretenziją ir pateiks savo nešališką nuomonę.​