Negavote „If“ siųsto el. laiško?

Pasitaiko, kad „If“ draudimo laiškai yra gaunami ne į Pagrindinį, o į kitus aplankus. Tai gali būti tokie laiškai kaip: internetu įsigyto draudimo patvirtinimas, eilinių įmokų sąskaitos, pranešimas apie užregistruotą įvykį bei kiti svarbūs priminimai.

 

Keletas patarimų, ką daryti, kad svarbi draudimo informacija pasiektų Jus laiku.

Kur ieškoti „If“ siunčiamų laiškų?

Pastebėjome, kad tokių domenų, kaip gmail.com, hotmail.com, yahoo.com ir pan., pašto dėžutėse mūsų laiškai gaunami į Reklamų (angl. Promotions), Nepageidaujamų laiškų (angl. Junk, Spam) ar kitus aplankus. Todėl retkarčiais patikrinkite ir šiuos aplankus.

Taip pat galite naudoti paieškos laukelį – lengviausiai laiškus rasite paieškos lauke įrašę „If“ arba „If draudimas“.

Ką daryti, kad gautumėte „If“ laiškus į Pagrindinį savo pašto dėžutės aplanką?

Gautą laišką, pvz., Reklamos skiltyje, tiesiog perkelkite į Pagrindinį (angl. Primary, Important) aplanką.

Atlikus šį veiksmą, galite pastebėti atsiradusią lentelę su klausimu, ar sutinkate, kad tokie laiškai ateityje būtų gaunami į Pagrindinį aplanką. Paspauskite „Taip“ / „Yes“.

Laišką gavote, bet dokumentai neprisegti

Jei gavote el. laišką be įprastos PDF formatu pridėtos sąskaitos ar poliso, nesijaudinkite, šiuos dokumentus lengvai rasite savitarnoje Mano If arba programėlėje „If Mobile Baltics“.

Siekdami užtikrinti Jūsų duomenų saugumą, laipsniškai diegiame pakeitimus mažindami asmens duomenų kiekį el. laiškuose ir SMS žinutėse. Sužinoti daugiau.

Visada pasieksite savo informaciją savitarnoje „Mano If“ ir programėlėje "If Mobile"

Jei abejojate, ar draudimo liudijimas vis dar galioja, ar nevėluojate sumokėti įmokos, visuomet galite prisijungti prie „Mano If“ savitarnos ir pasitikrinti savo draudimo situaciją. O dar patogiau yra naudotis programėle „If Mobile“ ir su vienu prisijungimu saugiai pasiekti savo draudimo duomenis ir dokumentus.

Kaip paprasčiau susimokėti eilines įmokas?

Klientams, išskaidžiusiems draudimo įmokas į 3, 4, 6 ar 12 dalių, jas susimokėti bus patogiau sudarius e. sąskaitą savo el. bankininkystėje. Galite pasirinkti, kaip Jums priimtiniau:

  • sąskaitas gauti tiesiogiai į savo el. banką ir mokėjimą patvirtinti pačiam;
  • pasirinkti, jog gavus e. sąskaitą į el. banką mokėjimas būtų atliktas automatiškai.

Plačiau apie šias alternatyvas skaitykite if.lt/mokėjimai – E. sąskaitos paslauga.

Jei neradote atsakymo į savo klausimą, susisiekite su mumis: rašykite draudimas@if.lt arba skambinkite +370 5 210 8800, mielai Jums padėsime.