„If“ pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia draudimo bendrove

10 birželio 2013
Geriausią įvertinimą už klientų aptarnavimo kokybę draudimo bendrovei „If“ suteikė nepriklausoma tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“, atlikusi kasmetį klientų aptarnavimo kokybės tyrimą. Lyderės pozicijoje antrus metus iš eilės išlikusios „If“ aptarnavimas šiemet įvertintas 97,7 proc.

​„If“ verslo pamatas yra labai atsakingas pažadas klientams – mes tau padėsime, viskas bus gerai. Tesėdami šį pažadą keliame sau labai aukštus klientų aptarnavimo kokybės standartus, klausiame klientų nuomonės ir tikime, kad jie yra geriausi mūsų mokytojai. Tad daug mokomės ir nuoširdžiai siekiame padėti savo klientams, kad su „If“ jiems būtų paprasta, malonu ir ramu.  Antrus metus iš eilės būti pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia bendrove – mums ir malonus įvertinimas, ir didelis įpareigojimas toliau pateisinti klientų lūkesčius“, – sako „If“ filialo Lietuvoje direktorė, valdybos narė Žaneta Stankevičienė.

„Dive Lietuva“ duomenimis, palyginti su 2012 m., bendras visų draudimo bendrovių aptarnavimo kokybės vidurkis šiemet padidėjo net 4,2 proc., iki 92,7 proc.

2013 m. balandžio–gegužės mėnesiais slaptieji pirkėjai lankėsi 5 didžiuosiuose Lietuvos miestuose esančiose ne gyvybės sektoriaus draudimo atstovybėse. Tyrimas buvo atliktas 7 ne gyvybės draudimo bendrovėse. Iš viso vyko 70 slapto pirkėjo vizitų. Tirdami slaptieji pirkėjai vertino aplinką, aptarnaujančio personalo išvaizdą, kontakto užmezgimą, kliento poreikių išsiaiškinimą, poreikius tenkinančių paslaugų pristatymą, bendravimo įgūdžius ir kontakto užbaigimą.