„If“ geriausiai klientus aptarnaujanti bendrovė Lietuvoje

08 liepos 2012
Klientų aptarnavimo tyrimų kompanija „Spect Dive“, šių metų gegužės ir birželio mėnesiais savo iniciatyva vykdė tyrimą septyniose ne gyvybės draudimo bendrovėse. Apibendrinus tyrimo rezultatus, geriausiai klientus aptarnaujančia ne gyvybės draudimo bendrove buvo paskelbta „If“, kadangi iš galimų 100 proc. gavo beveik 94 proc. įvertinimą. Šis bendrovės rezultatas yra 2,9 proc. aukštesnis nei pernai.

​„Pastarųjų metų vadinamieji slapto pirkėjo tyrimai rodo, kad mūsų darbuotojams pavyksta ne tik išlaikyti aukštą klientų aptarnavimo lygį, bet ir jį kelti, o tai yra vienas svarbiausių mūsų tikslų,“ – sako „If“ filialo Lietuvoje direktorė Žaneta Stankevičienė. „Mūsų įmonėje ne tik įdiegtas klientų aptarnavimo standartas, bet ir daug dėmesio skiriame darbuotojų mokymams. Aukšta aptarnavimo kokybė yra mūsų organizacinės kultūros ašis, kurią puoselėjame ne tik mes, bet ir mūsų kolegos Baltijos ir Skandinavijos šalyse. Labai džiaugiamės ir didžiuojamės šiuo įvertinimu“, – sako Ž.Stankevičienė.

Praėjusiais metais „If“ buvo surinkusi 91 proc. ir užėmė antrą vietą geriausiai klientus aptarnaujančių ne gyvybės draudimo bendrovių reitinge.

Atlikdama tyrimą „Spect Dive“ atsižvelgia į tokias kriterijų kategorijas kaip poreikių išsiaiškinimas, darbuotojo bendravimo kultūra ir išvaizda, aptarnavimo vietos tvarka, pasiūlymo ar sprendimo pateikimas ir kita.

Nuoroda į „Spect Dive“ pranešimą