Pardavimų administravimo specialistas

Būdami pirmaujančia ne gyvybės draudimo bendrove Skandinavijoje ir Baltijos šalyse atliekame labai prasmingą misiją ir turime galimybę daryti įtaką žmonių gyvenimo kokybei – padėti jiems tada, kai ištinka nelaimė.
„If“ komanda ieško kolegų, kurie nebijo pokyčių, nori mokytis ir imtis iššūkių tam, kad būtų geriausi. Mes rūpinamės savo žmonėmis ir suteikiame tobulėjimui, atsakomybei bei lyderystei palankią atmosferą, kad mūsų klientams dirbtų geriausios širdys ir protai. Prisijunkite prie mūsų komandos!

JŪS BŪSITE ATSAKINGAS UŽ:

  • Sutarčių rengimą, administravimą, nutraukimą, atnaujinimo ruošinių rengimą vidinėse sistemose.
  • Duomenų suvedimą į sistemas.
  • Priminimų klientams dėl pradelstų skolų siuntimą.
  • Kontaktinės informacijos atnaujinimą.
  • Kitas administracines užduotis.

TIKIMĖS, KAD JŪS:

  • Esate labai orientuotas į kokybišką klientų aptarnavimą.
  • Esate organizuotas, savarankiškas, atsakingas ir atidus detalėms.
  • Turite puikius laiko planavimo įgūdžius bei gebate nustatyti darbų prioritetus.
  • Turite labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
  • Taisyklingai kalbate ir rašote lietuvių kalba.

MES JUMS PAŽADAME:

  • Dinamišką ir prasmingą darbą.
  • Tobulėjimo ir mokymosi galimybes.
  • Draugišką ir motyvuojantį kolektyvą.
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu.

Darbo vieta: Vilnius. Darbo sutartis: terminuota (~1 m.) su galimybe pratęsti.

Siūlomas mėnesinis atlygis 900 - 1100 € neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis pasirinktam kandidatui siūlomas atsižvelgiant į jo įgūdžius ir kompetenciją. Mėnesinis atlygis yra tik viena iš atlygio sudedamųjų dalių – papildomų naudų paketas bei kintamas atlygis yra taikomi vadovaujantis „If“ Atlygio politika.

PRISIJUNKITE PRIE MŪSŲ KOMANDOS!

Konfidencialumą garantuojame. Labiausiai reikalavimus atitinkantys kandidatai bus informuoti ir pakviesti į pokalbį.