Darbo pasiūlymai

Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!

Net jei šiuo metu nerasite Jums aktualaus darbo pasiūlymo, visuomet kviečiame pasitarti karjeros klausimais.

Jūsų laiškų su gyvenimo aprašymu ir pageidaujamu darbo pobūdžiu lauksime adresu personalas@if.lt. Su Žmogiškųjų išteklių departamento kolegėmis Jurgita Banyte ir Sigita Godeliauskiene taip pat galite susisiekti telefonu (8~5) 250 93 01.

Informacija apie kandidatų asmens duomenų apsaugą.

Šiuo metu ieškome
Verslo klientų draudimo eksperto/-ės Panevėžyje

DARYK ILGALAIKĘ ĮTAKĄ. MES TAU PADĖSIME.
Būdami pirmaujančia ne gyvybės draudimo bendrove Skandinavijoje ir Baltijos šalyse atliekame labai prasmingą misiją ir turime galimybę daryti įtaką žmonių gyvenimo kokybei – padėti jiems tada, kai ištinka nelaimė.
„If“ komanda ieško kolegų, kurie nebijo pokyčių, nori mokytis ir imtis iššūkių tam, kad būtų geriausi.
Mes rūpinamės savo žmonėmis ir suteikiame tobulėjimui, atsakomybei bei lyderystei palankią atmosferą, kad mūsų klientams dirbtų geriausios širdys ir protai. Prisijunkite prie mūsų komandos! 

JŪS BŪSITE ATSAKINGAS UŽ:
• Informacijos apie kliento draudimo poreikius rinkimą ir tinkamiausių sprendimų pateikimą.
• Draudimo paslaugų pardavimą naujiems verslo klientams.
• Draudimo sutarčių atnaujinimą esamiems verslo klientams.
• Kokybišką klientų aptarnavimą bei konsultavimą.
• Dalyvavimą rengiant ir įgyvendinant pardavimo projektus.

TIKIMĖS, KAD JŪS:
• Esate motyvuotas dirbti aktyvių pardavimų srityje.
• Turite stiprią orientaciją į rezultatą, gebate išsikelti tikslus ir aktyviai jų siekti.
• Turite gerus pardavimų ir derybinius įgūdžius.
• Taisyklingai rašote ir kalbate lietuvių kalba. Gebate bendrauti anglų kalba.
• Labai gerai dirbate MS Office programomis.
• Turite ne trumpesnę nei 2 m. patirtį parduodant paslaugas (draudimo / finansų sektoriuje būtų privalumas).
• Turite vairuotojo pažymėjimą.
 
Darbo vieta: Panevėžys. Darbo sutartis: neterminuota.

Jeigu įsivaizduojate savo profesinį kelią su mumis, Jūsų CV lauksime adresu personalas@if.lt su nuoroda laiško temos laukelyje „Verslo klientų draudimo ekspertas Panevėžys“.

Konfidencialumą garantuojame. Labiausiai reikalavimus atitinkantys kandidatai bus informuoti ir pakviesti pokalbiui.

Product Analyst (Product & Underwriting Unit, Vilnius)

MAKE A LASTING IMPACT. WE’LL HELP YOU.
Being the leading insurer in Nordic and Baltic countries we are committed to provide customers with peace of mind when they need us the most. “If” team is looking for colleagues, who are not afraid of change, who want to learn, to question, to challenge in order to be the best. Join our team!

Being a part of Baltic product and underwriting team, you would have an important role in decisions for product development and profitability management as well as organization’s advancement towards excellence in data analysis. Your responsibilities will be:
• Monitor product portfolio and profitability via maintaining and enhancing regular reporting, provide valuable insights to companys’ management for decision making.
• Extract, clean and reshape quality data for own and end-user analysis.
• Create ad-hoc analysis as active support to product managers in product development, pricing efficiency or customer experience improvement.
• Predict, experiment and test hypotheses, develop data analysis tools, automate as much as possible.
• Ensure quality data input and propose future development directions for budgeting and business forecasting processes.
• Analyse existing tariff formulas and initiate changes leading to more effective and precise pricing mechanisms.
• Initiate, participate or support projects on behalf of product and underwriting unit.

THE PERSON WE ARE LOOKING FOR HAS:
• Higher education in mathematics, statistics or econometrics.
• At least 2 year working experience in analytical, actuarial or data scientist role.
• Experience in work with databases and SQL, advanced skills in MS Excel.
• Strong analytical capability and capacity, orientation toward results.
• Ability to take initiative and work independently as well as in various teams.
• Good communication skills, willingness to learn and share knowledge with others.
• Ability to translate numbers into proposals for business decisions.
• Fluency in Lithuanian and English languages.
• Knowledge of non-life insurance products.

Working place: Vilnius. Job contract: permanent.

If you imagine your career with us, we will wait your CV in English with e-mail subject “Product Analyst” on e-mail personalas@if.lt.

We'll inform only selected candidates. Confidentiality is guaranteed.

Actuary (Pricing, Tallinn or Vilnius)

MAKE A LASTING IMPACT. WE’LL HELP YOU.
Being the leading insurer in Nordic and Baltic countries we are committed to provide customers with peace of mind when they need us the most. “If” team is looking for colleagues, who are not afraid of change, who want to learn, to question, to challenge in order to be the best. Join our team!

Actuary‘s responsibility is to support If Baltic business operations. Pricing Actuary supports product development with the relevant statistical analysis, makes relevant assumptions about the product and policyholders’ behavioural developments, forecast product results. Actuary takes part in the technical development work related to own work area. Main job responsibilities in Estonia/Lithuania and Baltics are:
• assessment of sufficiency of insurance premiums;
• development of pricing methodologies and tools;
• taking part in initiatives to make actuarial work more effective.

THE PERSON WE ARE LOOKING FOR HAS:
• at least Bachelor’s degree in Mathematics;
• high analytical capability and structural capacity, ability to take initiative and work independently, orientation toward results;
• high motivation and commitment for the organization, willingness to learn and share knowledge with others;
• good communication skills;
• fluency in national and English languages;
• strong computer skills, experienced in working with databases and MS Excel;
• work experience in Actuary or Analyst role, preferable in non-life insurance company, SAS, BISM/PowerBI knowledge (would be considered as an advantage).

Working place: Tallinn or Vilnius. Job contract: permanent.

If you imagine your career with us, we will wait your CV in English with e-mail subject “Actuary” on e-mail personalas@if.lt.

We'll inform only selected candidates. Confidentiality is guaranteed.

Junior Actuary in Vilnius

MAKE A LASTING IMPACT. WE’LL HELP YOU.
Being the leading insurer in Nordic and Baltic countries we are committed to provide customers with peace of mind when they need us the most. “If” team is looking for colleagues, who are not afraid of change, who want to learn, to question, to challenge in order to be the best. Join our team!

Actuaries and Data Modelling Unit support Baltic Business Area business operations by developing reserve model with the relevant statistical analysis, making relevant assumptions about future trends, forecasting reserve levels. Your job responsibilities in Lithuania and Baltics would consist of assisting experienced actuaries in these working areas:
• assessment of adequacy of technical provisions;
• development of reserving methodologies and tools;
• further development of the financial management model in Baltics;
• managing, participating in, and supporting implementation of Actuarial projects;
• participating in Forecast/Planning process in reserving area;
• taking part in initiatives to make actuarial work more effective.

THE PERSON WE ARE LOOKING FOR HAS:
• strong computer skills, experienced databases’ (SQL), MS Excel user;
• high analytical capability and capacity, ability to take initiative and work independently, orientation toward results;
• high motivation and commitment for the organization, willingness to learn and share knowledge with others;
• good communication skills;
• fluency in Lithuanian and English languages;
• SAS knowledge or working experience in similar field would be considered as an advantage.

Working place: Vilnius. Job contract: permanent.

If you imagine your career with us, we will wait your CV in English with e-mail subject “Actuaries’ Assistant” on e-mail personalas@if.lt.

We'll inform only selected candidates. Confidentiality is guaranteed.

Head of Support Services Team (Accounting Unit, Vilnius)

MAKE A LASTING IMPACT. WE’LL HELP YOU.
Being the leading insurer in Nordic and Baltic countries we are committed to provide customers with peace of mind when they need us the most. “If” team is looking for colleagues, who are not afraid of change, who want to learn, to question, to challenge in order to be the best. Join our team!

As Head of Support Services Team in Baltic Accounting unit, you will be responsible for designing digital post-sales customer experience, developing fluent invoicing and payment collection processes and leading pan-Baltic team:
• creating and developing automated and standardised common Baltic process for handling customers’ invoices, payments and debts collection;
• processing customers queries and handling non-standard cases in invoicing and payments areas;
• looking for innovative solutions in order to eliminate non-standard cases;
• designing system solutions in close cooperation with IT.

THE PERSON WE ARE LOOKING HAS:
• need for achievement and improvements, ability to change existing practices, mix of independency and accountability;
• proficiency in English;
• audit background (senior level) and experience of leading similar projects would be an advantage.

Working place: Vilnius. Job contract: permanent.

If you imagine your career with us, we will wait for your CV and MOTIVATIONAL LETTER in English with e-mail subject “Head of Support Services Team” on e-mail jurgita.banyte@if.lt.

We'll inform only selected candidates. Confidentiality is guaranteed.

Klientų aptarnavimo ir administravimo vadybininko/-ės Vilniuje

DARYK ILGALAIKĘ ĮTAKĄ. MES TAU PADĖSIME.
Būdami pirmaujančia ne gyvybės draudimo bendrove Skandinavijoje ir Baltijos šalyse atliekame labai prasmingą misiją ir turime galimybę daryti įtaką žmonių gyvenimo kokybei – padėti jiems tada, kai ištinka nelaimė.
„If“ komanda ieško kolegų, kurie nebijo pokyčių, nori mokytis ir imtis iššūkių tam, kad būtų geriausi.
Mes rūpinamės savo žmonėmis ir suteikiame tobulėjimui, atsakomybei bei lyderystei palankią atmosferą, kad mūsų klientams dirbtų geriausios širdys ir protai. Prisijunkite prie mūsų komandos!

JŪS BŪSITE ATSAKINGAS/-A UŽ:
• Operatyvų ir kokybišką klientų aptarnavimą telefonu bei el. paštu.
• Įvairių administracinių darbų atlikimą bei pagalbą pardavimų procese (sutarčių suvedimą į apskaitos programą, dokumentų išsiuntimą, sutarčių nutraukimą, ataskaitų rengimą ir kitas užduotis).
• Klientų poreikių bei lūkesčių išsiaiškinimą ir pagalbą juos išpildant.
• Aktyvų procesų tobulinimą generuojant idėjas ir jas realizuojant.
 
TIKIMĖS, KAD JŪS:
• Esate stipriai orientuotas/-a į kokybišką klientų aptarnavimą.
• Turite puikius bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, esate empatiškas/-a.
• Esate organizuotas/-a ir gebate nustatyti darbų prioritetus.
• Gebate atidžiai dirbti su dideliu informacijos kiekiu.
• Turite labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
• Taisyklingai kalbate ir rašote lietuvių kalba. Rusų ir anglų kalbų žinios būtų privalumas.

Darbo vieta: Vilnius. Darbo sutartis: terminuota (preliminariai – iki 2019 metų lapkričio).

Jeigu įsivaizduojate savo profesinį kelią su mumis, Jūsų CV lauksime adresu personalas@if.lt su nuoroda laiško temos laukelyje „Klientų aptarnavimo ir administravimo vadybininkas/-ė“.

Konfidencialumą garantuojame. Labiausiai reikalavimus atitinkantys kandidatai bus informuoti ir pakviesti pokalbiui.