„If“ – tarptautinis apdovanojimas už klientų patirties valdymo sprendimus

Kasmetiniuose klientų patirties valdymo apdovanojimuose, kuriuos organizuoja šios srities sprendimų vystymo lyderė pasaulyje „Confirmit“, titulą pelnė Baltijos šalyse veikianti draudimo bendrovė „If“. „Confirmit“ ACE (angl. Achievement in Customer Excellence) apdovanojimas įteiktas kategorijoje „Kliento balsas“.

„If“ šis apdovanojimas suteiktas už išskirtinę patirtį ir reikšmingą poveikį klientų aptarnavimo ir palaikymo srityje.

„Didžiuojamės šiuo įvertinimu, jis įrodo, koks svarbus mums yra kliento balsas. Nuoširdus noras ne tik išgirsti, bet ir sureaguoti stiprina abipusį pasitikėjimą, ir tai atspindi mūsų rezultatai. „If“ NPS (angl. Net Promoter Score) po žalos reguliavimo ir pardavimo jau ne vienus metus smarkiai viršija pasaulinius šių rodiklių vidurkius. Atidumas kiekvienai nuomonei, atsakomybė už kiekvieną situaciją, proaktyvus ieškojimas sprendimo būdų ir atvirumas naujovėms yra neabejotinai teisingas kelias, kuriuo toliau eisime ir kurį nuolat tobulinsime“, – teigia Reda Laurinėnienė, draudimo bendrovės „If“ klientų patirties valdymo vadovė.

Jau 15-ą kartą „Confirmit“ ACE apdovanojimų programoje pagerbia klientų atsidavimą ir reikšmingus verslo patobulinimus klientų patirties valdymo srityje. Kiekvienais metais apdovanojamos įmonės šiose kategorijose: „Skaitmeninė sėkmė“, „Inovacijos“, „Bendras verslo poveikis“, „Darbuotojų patirtis“, B2B, „Klientų balsas“ ir „Metų profesionalas“.

„Confirmit“ kuria sprendimus, kuriais užtikrinamas grįžtamasis ryšys bei duomenų analitika „Global 5000“ įmonėms ir rinkos tyrimų agentūroms visame pasaulyje.