Naujienos, 17 gruodžio 2005
Įprasta, kad kiekvienų metų pabaigoje daugelis Lietuvos bendrovių išleidžia dideles pinigų sumas kalėdinėms verslo dovanoms. Tuo tarpu pasaulyje jau įsigali ir kitokia kalėdinė tradicija - dažnai kompanijos pinigus, kurie šiaip būtų išleisti verslo dovanoms, aukoja nevyriausybinėms organizacijoms, kurios rūpinasi silpnesniais visuomenės nariais.

Žiema, artėja Kalėdos, o tuo pačiu ir dovanų pirkimo karštinė. Tai nesvetima ir verslui. Visų įmonių sekretorės užsakinėja milžiniškus kalėdinių atvirukų kiekius, o vadybininkai laužo galvas, ką dovanoti šiais metais – dešimtą parkerį ar prabangų kalendorių?

Įprasta, kad kiekvienų metų pabaigoje daugelis Lietuvos bendrovių išleidžia dideles pinigų sumas kalėdinėms verslo dovanoms. Tuo tarpu pasaulyje jau įsigali ir kitokia kalėdinė tradicija – dažnai kompanijos pinigus, kurie šiaip būtų išleisti verslo dovanoms, aukoja nevyriausybinėms organizacijoms, kurios rūpinasi silpnesniais visuomenės nariais.

„Lietuvoje kasmet daugėja įmonių, norinčių kalėdinėms verslo dovanoms skirtus pinigus skirti paramai. Džiaugiamės, kad tokios verslininkų iniciatyvos neapsiriboja vien kalėdiniu laikotarpiu, bet skatina ir ilgalaikius procesus: kuria filantropines bei paramos tradicijas mūsų šalyje, - pasakojo vaikų teisių gynimo organizacijos „Gelbėkit vaikus“ komunikacijos vadovė Aušra Mikulskienė. Pasak jos, pasaulyje dažniausiai tokia praktika užsiima tos kompanijos, kurių filosofija ir vertybės atspindi rūpestį kitu žmogumi.

Lietuvoje viena iš tokios tradicijos iniciatorių – tai viena didžiausių Lietuvos draudimo bendrovių „If draudimas“, priklausanti Skandinavijos ne gyvybės draudimo lyderei „If P & C Insurance“, kuri nusprendė dalį šiemetinio kalėdinio biudžeto paskirti A. Lindgren vaikų paramos projektui. Šį projektą Lietuvoje įgyvendina organizacija „Gelbėkit vaikus“. Projekto tikslas – pristatyti knygas vaikams, gyvenantiems nuošaliausiuose Lietuvos kampeliuose. 

„Šv. Kalėdos – tai pats geriausias metas pasirūpinti kitais ir ištiesti pagalbos ranką. Pritarimas tokiai kalėdinei paramos iniciatyvai, kurio jau sulaukėme iš „If draudimo“ klientų, parodo mūsų visuomenės brandumą. Dažnas verslininkas mielai sutinka atsisakyti dar vieno kalėdinio parkerio ar kalendoriaus, žinodamas, kad tam skirti pinigai nukeliauja tiems, kurie patys savimi pasirūpinti negali“, - teigia „If draudimo“ vadovai.

Kodėl draudimo bendrovė nusprendė imtis tokios iniciatyvos? Pasak „If draudimas“ generalinio direktoriaus Dariaus Kamuntavičiaus, kompanija „If P & C Insurance“ jau daugelį metų Skandinavijoje remia tokio pobūdžio projektus. „Todėl nusprendėme ir mes žengti pirmąjį žingsnį ir šią gražią patirtį perkelti į Lietuvą“, - teigė D.Kamuntavičius.