Naujienos, 29 sausio 2007
Dalykinis draudimo ekspertų bendravimas su klientais internetu sparčiai populiarėja, teigia draudimo bendrovė "If draudimas". Šiuo metu jau penktadalį klientų pranešimų apie patirtus nuostolius "If draudimo" ekspertai gauna internetu, nors šią galimybę bendrovė savo klientams pasiūlė tik prieš dešimt mėnesių - 2006 metų kovą. Tikimasi, kad per 2007-uosius internetu pateikiamų pranešimų dalis padvigubės.

"Vis dažniau klientai bendravimą su draudiku perkelia į internetą. Tampa įprasta, kad klientai elektroniniu paštu siunčia žalą patyrusių automobilių nuotraukas ar kitą informaciją, netgi skenuotus dokumentus, internetu suderinama draudimo išmoka. Tai patogu mūsų klientams, todėl siūlome jų poreikius tenkinančius sprendimus.", - sako "If draudimo" Verslo direktorius Saulius Peleckas.  

"If draudimo" statistika rodo, kad dažniausiai apie patirtą žalą internetu informuoja klientai, apsidraudę gyventojų turto draudimu. Iki 2007 m. sausio 1 d. daugiau kaip pusė, net 55 proc., jų per internetą pranešė apie nuostolius namų turtui. Tarp klientų, apsidraudusių nuo nelaimingų atsitikimų bei kelionių draudimu ir patekusių į nelaimę, tokių buvo apie 33 proc. Vangiausiai apie įvykius internetu praneša apsidraudusieji transporto priemonių draudimu - kasko. Jie sudaro  3 proc. viso elektroninių pranešimų srauto.

Pasak Sauliaus Pelecko, "If draudimas" investuoja į naująsias technologijas, kurios padeda klientams sutaupyti laiko, o bendrovei dirbti efektyviau. Pasiekti rezultatai viršija lūkesčius ir įrodo, kad vis daugiau klientų aktyviai naudoja internetą, todėl į virtualią erdvę bendrovė perkelia ir kitas savo paslaugas bei produktus.

Šių metų pirmosiomis dienomis "If draudimas" pirmasis rinkoje pasiūlė galimybę tiek privatiems, tiek verslo klientams internetu įsigyti kelionių draudimą.