Naujienos, 24 kovo 2006
"If draudimas" savo klientams sudarė galimybę apie turtui padarytą žalą pranešti internetu. Bendrovė prognozuoja, kad artimiausiu laiku tokiu būdu gaunamų pranešimų ženkliai daugės. Anksčiau apie draudiminį įvykį galima buvo informuoti paskambinus telefonu arba atvykus į "If draudimo" būstinę.

„Internetas yra labai patogus informacijos perdavimo būdas ir tampa mūsų visų kasdienybe. Paslaugų perkėlimas į internetą yra natūralus žingsnis siekiant palengvinti kliento bendravimą su savo draudimo bendrove“, – teigia “If draudimas“ verslo direktorius Saulius Peleckas.

Nauja paslauga leidžia klientui pranešimą apie įvykusią nelaimę pateikti bet kuriuo jam patogiu paros metu – tereikia kompiuteriu užpildyti kelis laukelius.

Jei klientas teisingai nurodys savo kontaktinius duomenis, „If draudimo“ ekspertai susisieks su pranešimą atsiuntusiu klientu telefonu arba elektroniniu paštu, iš anksto žinodami problemą ir sudarytos draudimo sutarties sąlygas, todėl iškart galės profesionaliai paaiškinti, kokius dokumentus reikia pateikti ir kokius kitus veiksmus būtina atlikti, kad išmoka kuo greičiau pasiektų nukentėjusįjį.

Galimybė apie turtui padarytą žalą pranešti internetu yra vienas iš daugelio „If draudimo“ sprendimų, siekiant pagreitinti draudimo išmokos mokėjimą klientams. Pernai bendrovė taip pat įdiegė sistemą, kuri leidžia draudimą išmoką klientams išmokėti per 24 valandas po to, kai klientas pateikia draudimo bendrovei visus reikalingus dokumentus.