Strategija

Draudimo bendrovė „If“, būdama skandinaviška tarptautinė organizacija, gali pasinaudoti standartizuotomis darbo procedūromis skirtingose šalyse ir taip labiau nei konkurentai sumažinti veiklos išlaidas.

„If“ strategija – stiprinti poziciją rinkoje augant ir natūraliai, ir selektyviai įsigyjant įmonių Skandinavijoje, Baltijos šalyse ir Rusijoje.

Investavimo strategija

„If“ investavimo strategija grindžiama skirtingų valiutų paskirstymo ir ilgalaikio balanso išlaikymu. Gautas pelnas toliau investuojamas, siekiant dar labiau padidinti bendrovės pajamas.

Strateginės kryptys

  • Vertės klientui kūrimas
  • Draudimo srities ekspertiškumas
  • Skandinaviška verslo platforma
  • Subalansuotos rizikos investavimo strategija

„If“ – bendruomenės dalis

Kaip draudimo bendrovė lyderė Skandinavijos šalyse mes esame svarbūs bendruomenei, nes gyvenime užtikriname daugiau saugumo. Trumpuoju laikotarpiu padedame į bėdą patekusiems klientams. Ilguoju laikotarpiu – imamės prevencinių priemonių, kad žmonės nepatirtų nuostolių. Be to, manome, kad mūsų pareiga ir atsakomybė prisidėti prie saugesnės bendruomenės ir aplinkos kūrimo.

„Tikroji stiprybė yra tada, kai teisingas požiūris į klientą suderinamas su geriausiais draudimo srities įgūdžiais. Mums tai pavyksta. Mes suteikiame klientams ramybės tada, kai jie labiausiai pažeidžiami, ir padedame jiems išdrįsti investuoti ir susikoncentruoti į ateitį. Aš tikrai tuo didžiuojuosi.“

Torbjörn Magnusson, „If“ grupės prezidentas ir vykdantysis direktorius