Ginčai su draudiku

Tačiau pasitaiko atvejų, kai kliento ir mūsų požiūriai nesutampa. Tokiais atvejais, visada rekomenduojame pirmiausia pasikalbėti su Jūsų žalos bylą tvarkančiu žalų ekspertu arba žalų centro vadovu – galbūt yra aplinkybių, apie kurias mes neturėjome informacijos, arba įvyko žmogiška klaida. Jei vis dėlto liksite nepatenkinti žalos įvertinimu ir išmokos dydžiu – turite teisę kreiptis į Lietuvos banką.

Ginčai su draudiku

Jeigu esatę nepatenkintas žalos įvertinimu, išmokos dydžiu, galite kreiptis į:

Lietuvos Banką (kuris nuo 2012 m. sausio 2 d. ne teismo tvarka pradeda nagrinėti skundus ir spręsti vartotojų bei finansų įstaigų ginčus, kuriuos iki šiol sprendė Draudimo priežiūros komisija)

LB telefonas draudimo klausimais: (8~5) 268 0515, (8~5) 268 0543, (8~5) 268 0544
Adresas: Žirmūnų g. 151, 09128 Vilnius

Lietuvos banko svetainė 

Metodiniai nurodymai skundų ir prašymų pareiškėjams (atsidaro naujame lange)

​Aktualios nuorodos


​Bendraukime