Ginčai su draudiku

Mūsų tikslas – greitas ir teisingas nuostolių atlyginimas. Siekiame, kad kiekvienas mūsų klientas liktų patenkintas žalos reguliavimo procesu – stengiamės visada suteikti profesionalią pagalbą, pateikdami kuo platesnę informaciją apie žalos reguliavimo eigą, nuostolių įvertinimą ir išmokos dydį.

Tačiau pasitaiko atvejų, kai kliento ir mūsų požiūriai nesutampa. Tokiais atvejais, visada rekomenduojame pirmiausia pasikalbėti su Jūsų žalos bylą tvarkančiu žalų ekspertu arba žalų centro vadovu – galbūt yra aplinkybių, apie kurias mes neturėjome informacijos, arba įvyko žmogiška klaida. Jei vis dėlto liksite nepatenkinti žalos įvertinimu ir išmokos dydžiu – turite teisę kreiptis į Lietuvos banką.

Ginčai su draudiku

Jeigu esatę nepatenkintas žalos įvertinimu, išmokos dydžiu, galite kreiptis į:

Lietuvos Banką (kuris nuo 2012 m. sausio 2 d. ne teismo tvarka pradeda nagrinėti skundus ir spręsti vartotojų bei finansų įstaigų ginčus, kuriuos iki šiol sprendė Draudimo priežiūros komisija)

LB telefonas draudimo klausimais: (8~5) 268 0515, (8~5) 268 0543, (8~5) 268 0544
Adresas: Žirmūnų g. 151, 09128 Vilnius

Lietuvos banko svetainė 

Metodiniai nurodymai skundų ir prašymų pareiškėjams (atsidaro naujame lange)

​Aktualios nuorodos


​Bendraukime